Ezen az oldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt, és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Bővebb információt az Adatvédelmi nyilatkozatban olvashatsz.

GYIK

Termékek
Honnan tudhatom, hogy az ezüst/arany ékszerek eredetiek-e?
Van fémjel/próba a nemesfém ékszerekben?

A gyűrűkből vannak-e más méretben is a webáruházban láthatókon kívül?
Rendelhetek-e egy adott ékszerből más méretben, más drágakővel, stb.?
Készítetek ékszert?
Gravíroztok ékszert?
Az árak bruttó árak?

Rendelés
Mikor rendelhetek?
Regisztráció nélkül is vásárolhatok?
Miért érdemes regisztrálni?

Fizetés
Hogyan tudok fizetni?
Hova kell utalnom a pénzt?
Mennyi idő áll rendelkezésemre a vételár átutalására?
Meg szeretném változtatni a fizetési módot, de már leadtam a rendelést. Mit tehetek?

Szállítás
Mennyi idő alatt kapom meg a csomagomat?
Van-e személyes átvétel?
Meg lehet-e tekinteni, fel lehet-e próbálni az ékszereket vásárlás előtt?
Milyen csomagban kapom meg az ékszert?
Az egész ország területén szállítotok? Mindenhova ugyanannyiba kerül a szállítási költség?
Magyarországon kívülre is szállítotok?

Csere/Visszavétel
Kicsi/nagy lett a megrendelt gyűrűm. Mit tehetek?
Mégsem tetszik a megrendelt ékszer/Nem szeretném megtartani a megrendelt ékszert. Mit tehetek?
Nem azt a terméket kaptam, amit megrendeltem! Mit tehetek?
A megrendelt termékem hibás. Mit tehetek?

Kapcsolatfelvétel
Hogyan tudom veletek felvenni a kapcsolatot?
Nem kaptam választ az e-mailemre!
Nem tudom elérni a céget telefonon!

Technikai problémák
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Mit tegyek, ha még az email-cím sem jut eszembe?
Nem kapok értesítő, visszaigazoló üzenetet!

Termékek


Honnan tudhatom, hogy az ezüst/arany ékszerek eredetiek-e?
Van fémjel/próba a nemesfém ékszerekben?

Minden ezüst és arany ékszerünk átmegy a NEHITI ellenőrzésén, ahol megvizsgálják, illetve ellátják a Magyarországon hatályos fémjelekkel. A fémjeleket te magad is megnézheted nagyító segítségével.

A gyűrűkből vannak-e más méretben is a webáruházban láthatókon kívül?
Csak a webáruházban látható méretek vannak raktáron.

Rendelhetek-e egy adott ékszerből más méretben, más drágakővel, stb.?
Csak a webáruházban látható termékek vannak raktáron.

Készítetek ékszert?
Nem, csak kereskedelemmel foglalkozunk.

Gravíroztok ékszert?
Nem, csak kereskedelemmel foglalkozunk.

Az árak bruttó árak?
Természetesen mindenhol bruttó árakat tüntetünk fel, tehát azt az összeget, amelyet ténylegesen fizetned kell a termékért. Azonban kérjük, vedd figyelembe, hogy a rendelés végösszege még a szállítási költséget is tartalmazni fogja.

Rendelés


Mikor rendelhetek?
A rendelés nincs időkorláthoz kötve, hiszen webáruházunk a hét minden napján és órájában nyitva áll. A pénteken, hétvégén és ünnepnapokon leadott rendeléseket azonban csak a legközelebbi munkanapon tudjuk feldolgozni.

Regisztráció nélkül is vásárolhatok?
Webáruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhatsz, azonban érdemes regisztrálnod, mert így kedvezményekhez juthatsz és részt vehetsz törzsvásárlói programunkban. A regisztráció ingyenes és bármikor megszüntetheted. Adataidat az adatkezelési törvényeknek megfelelően kezeljük. Erről bővebben ITT tájékozódhatsz.

Miért érdemes regisztrálni?
A regisztrációt csupán egyszer kell végrehajtani. Ezután felhasználóneveddel és jelszavaddal bármikor be tudsz lépni a vásárlói profilodba, ahol láthatod az eddig történt vásárlásaidat és módosíthatod az adataidat. 10 vásárlást követően törzsvásárlóvá válsz, és 10% kedvezményre leszel jogosult minden további vásárlásodból! Akcióinkról, nyereményjátékainkról és további kedvezményeinkről is csak regisztrált tagjaink értesülnek.


Fizetés


Hogyan tudok fizetni?
Jelenleg két fizetési mód áll vásárlóink rendelkezésére: az utánvétel, amikor a vételárat a kézbesítőnek kell átadni a csomag átvételekor, illetve a banki átutalás. Ezekről bővebb információt a Szállítási és fizetési információk menüpontban találhatsz.

Hova kell utalnom a pénzt?
Számlázási adataink:
Bank neve: OTP
Kedvezményezett: Trimex Bt.
Számlaszám: 11703006-20443951

Mennyi idő áll rendelkezésemre a vételár átutalására?
5 munkanap áll rendelkezésedre, hogy a vételárat átutald bankszámlaszámunkra. Ha több időre van szükséged, kérünk, jelezd felénk elérhetőségeink valamelyikén. 5 munkanapon túl, kapcsolatfelvétel hiányában a termékeket nem áll módunkban félretenni, és a megrendelést töröljük.

Meg szeretném változtatni a fizetési módot, de már leadtam a rendelést. Mit tehetek?
Kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén, és rendelési számod megadásával jelezd felénk kérésedet!

Szállítás


Mennyi idő alatt kapom meg a csomagomat?
Általánosan 2-4 munkanap alatt veheted kézhez a csomagodat, ami az általad kiválasztott szállítási és fizetési módtól függ. Erről részletesen ITT tájékozódhatsz.

Van-e személyes átvétel?
Mivel nem rendelkezünk üzlethelyiséggel, ezért személyes átvételi lehetőséget sajnos nem tudunk biztosítani.

Meg lehet-e tekinteni, fel lehet-e próbálni az ékszereket vásárlás előtt?
Mivel nem rendelkezünk üzlethelyiséggel, ezért lehetőséget sajnos nem tudunk erre biztosítani.

Milyen csomagban kapom meg az ékszert?
Az ékszert minden esetben ingyenes, általunk biztosított ékszerdobozban és az esetleges sérülésektől védő pufi borítékban adjuk fel.

Az egész ország területén szállítotok? Mindenhova ugyanannyiba kerül a szállítási költség?
Igen, Magyarország minden településére ugyanazon költségeken szállítunk.

Magyarországon kívülre is szállítotok?
Jelenleg nem szállítunk külföldre, de a jövőben sor kerülhet rá.

Csere/Visszavétel


Kicsi/nagy lett a megrendelt gyűrűm. Mit tehetek?
1.    Nézd meg webáruházunkban, hogy van-e a gyűrűből a kívánt méretben (amire cseréltetni szeretnéd.)
2.    Ha van, rendeld meg, és a megrendelésnél a megjegyzés rovatba írd bele, hogy CSERE.
3.    Ha nincs, nézz szét gyűrűkínálatunkban, hátha találsz olyan gyűrűt a megfelelő méretben, amire szívesen kicseréltetnéd az ékszert. Válaszd ki a neked legmegfelelőbb szállítási/és fizetési módot. Kérünk, vedd figyelembe, hogy a – nem a mi hibánkból adódó - cserénél az újraszállítási díjat a vevőnek, azaz neked kell állnod.
4.    Miután kiválasztottad a csereterméket, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailben és jelezd a csereszándékod. 
5.    A gyűrűt ajánlott küldeményként postázd vissza címünkre: 1038 Bp. Szentendrei út 258.
6.    Miután visszakaptuk a gyűrűt, a csereterméket az általad kiválasztott szállítással küldjük. Ha postai szállítást választottál, a szállítási díjat utald át előre számlaszámunkra.
7.    Ha nem találtál megfelelő csereterméket, élhetsz 100% visszavásárlási garanciánkkal.
Bővebb információt ITT találsz.

Mégsem tetszik a megrendelt ékszer/Nem szeretném megtartani a megrendelt ékszert. Mit tehetek?

A vásárlástól számított 14 munkanapon belül élhetsz visszavásárlási garanciánkkal. Bővebb információt ITT találsz.

Nem azt a terméket kaptam, amit megrendeltem! Mit tehetek?
A megrendelt termékem hibás. Mit tehetek?

Ha a mi hibánkból kifolyólag nem a megrendelt ékszert küldenénk ki, vagy a kiküldött ékszer hibás, a termék visszaküldésének teljes költségét mi álljuk. Kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot, és tájékoztass bennünket a hibás teljesítésről.

Az ékszert ajánlott küldeményként postázd vissza címünkre: 1038 Bp. Szentendrei út 258. Amint a termék megérkezett, a teljes vételárat és a szállítási költségeket átutaljuk egy általad megadott bankszámlaszámra. 

Kapcsolatfelvétel


Hogyan tudom veletek felvenni a kapcsolatot?
A Kapcsolat menüpont alatt található üzenetküldő segítségével, a baloldali oszlopban található üzenőfalon, vagy e-mail címünkön tudsz számunkra üzenetet küldeni, amit igyekszünk 24 órán belül megválaszolni. Ha kérdésed adódik, kérjük, böngészd át a weboldalon található információkat, mert nagy valószínűséggel megtalálod rá a választ. Telefonon hétfőtől péntekig 10-16 óráig tudsz bennünket elérni a weboldalon található mobil telefonszámon.

Nem kaptam választ az e-mailemre!
Minden érdeklődőnek igyekszünk 24 órán belül válaszolni. Ha mégsem kapnál egy napon belül választ, kérjük, küldd el még egyszer az üzeneted, hiszen valószínűleg, valamilyen hiba folytán nem kaptuk meg azt.

Nem tudom elérni a céget telefonon!
Előfordulhat, hogy ügyfélszolgálati telefonunkon valamilyen oknál fogva nem tudsz bennünket elérni. Ebben az esetben, kérünk, írj nekünk e-mailt, és felvesszük veled a kapcsolatot.


Technikai problémák


Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Az elfelejtett jelszó oldalon lehetőséged van újat kérni, amelyet e-mailben küldünk el neked arra a címre, amit a regisztráció során megadtál. Ez egy automatikus folyamat, amelyet a webáruház-kezelő program végez, így mi nem férhetünk hozzá ehhez az adathoz. Az új jelszóval be tudsz lépni a profilodba, majd tetszés szerint megváltoztathatod.

Mit tegyek, ha még az email-cím sem jut eszembe?
Ez esetben csak akkor tudunk segíteni, ha már legalább egyszer vásároltál nálunk. Keress fel bennünket e-mailben és lakcímed alapján visszakeressük a regisztrált e-mail címed.

Nem kapok értesítő, visszaigazoló üzenetet!
Először is ellenőrizd, hogy helyes, működő e-mail címet adtál-e meg. Amennyiben nem ezzel van a gond, érdemes ellenőrizni a spam mappa tartalmát, mert előfordulhat, hogy a levelezőrendszered levélszemétként érzékeli az üzenetünket. Ha nem sikerül megoldásra jutni és leveleink továbbra sem érkeznek meg a postafiókodba, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot!